Livrare, Plati si Retur

Livrare Plati si Retur

1. Informatii LIVRARE

Livrare prin curier

Pentru asigurarea unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea prin curier rapid.  La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

1.1 Termenul de livrare

In cazul in care produsele comandate se afla pe stoc, termenul standard de livrare este de maximum 5 zile lucratoare. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare. Pentru localitatile aflate in afara zonei de curierat termenul de livrare se poate prelungi pana la 5 zile lucratoare in functie de distanta la care trebuie sa se livreze comanda.

1.2 Costul livrarii
Pentru fiecare comanda costul de transport este calculat in momentul finalizarii comenzii, in functie de greutate si dimenisuni.

Lucram cu: GLS, DPD Curier, Sameday, Nemo, Fan Curier si Bookurier

 

2. Metode de Plata

Puteti cumpara produsele de pe site-ul ochelarii-tai.ro folosind urmatoarele instrumente de plata:

2.1 Prin Card bancar – NETOPIA Payments

Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul ePayment. Acest sistem asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele ElectroFun sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

 

3. Politica de Retur

3.1. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare, cu exceptia bunurilor sigilate care, odata despachetate, nu mai pot fi returnate. Astfel, potrivit legii, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

3.2. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa formularul de retur.

3.3. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

3.3.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

3.3.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

3.4. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta). Rambursarea sumei se va face numai daca Bunul va fi restituit fara deteriorari si in ambalajul original.

3.5. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

3.6. Disponibilitatea unui Bun poate fi confirmata telefonic.

3.7. Pentru produsele comandate de pe platforma, Cumparatorul nu poate solicita schimbarea acestora decat de maxim doua ori; in toate cazurile, costurile returului vor fi suportate de catre Cumparator, care se obliga sa expedieze bunurile Vanzatorului prin curier rapid cu optiunea „desfacere/verificare colet la destinatar” bifata; toate retururile care nu au bifata aceasta optiune vor fi refuzate de catre Vanzator; in cazurile in care produsele returnate sunt deteriorate sau incomplete, Vanzatorul are dreptul fie de a refuza coletul si/sau schimbarea produsului fie de a schimba produsul oprindu-i Cumparatorului o suma de pana la 80% din valoarea produsului deteriorat sau incomplet.

3.8. Returul se va face, pe cheltuiala clientului, obligatoriu printr-un serviciu de curierat rapid cu optiunea “deschidere colet”. Orice alta forma de retur nu este acceptata.

3.9. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

3.9.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

3.9.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

3.9.3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

3.9.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

3.9.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator; furnizarea de Bunuri sigilate care, odata despachetate, nu mai pot fi returnate; produsele individuale (de exemplu cutie, blister, flacon) care au fost deschise, nu mai pot fi returnate; pentru a putea fi returnate, produsele trebuie sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte urme de purtare si/sau uzura, sa fie returnate in ambalajul original sigilat si fara insemnari ori alte modificari; daca produsul returnat prezinta urme de deteriorare, are semne de purtare ori de uzura si nu poate fi vandut ca nou, Vanzatorul are dreptul de a solicita Cumparatorului o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si cel returnat sau – in cazul in care produsul returnat nu mai poate fi comercializat – Vanzatorul poate refuza returnarea produsului, caz in care – la alegerea Cumparatorul – il poate reexepdia catre acesta, pe cheltuiala Cumparatorului; nu pot fi returnate, conform legii, urmatoarele produse daca acestea au fost desigilate lentile de contact (cu dioptrie sau colorate) si ochelarii facuti la comanda dupa prescriptiile medicale prezentate de catre Cumparator.

3.9.6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

3.9.7. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

Call Now Button